kom bij ons werken als medewerker verkoop binnendienst!
Ben jij een administratieve en commerciële duizendpoot? Krijg jij energie van klantcontact?
Inleiding
Onze organisatie groeit. Ons assortiment groeit. Om ervoor te zorgen dat iedere order goed in ontvangst wordt genomen, zijn wij op zoek naar een bevlogen en enthousiaste medewerker verkoop binnendienst voor ons kantoor bij de centrale bakkerij in Randwyck. Ben jij een administratieve en commerciële duizendpoot? Krijg jij energie van klantcontact? En is klanttevredenheid jouw prioriteit?
Beschik jij over deze ingrediënten voor het recept van een knaller van een medewerker verkoop binnendienst? Kom dan werken bij Bakkerij Paulissen in Maastricht. Er is een plekje vrij voor jou!
Jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden
Als medewerker verkoop binnendienst ben jij verantwoordelijk voor de verwerking en afhandeling van klantorders en klachten, zowel telefonisch als per e-mail of op een andere manier. Je ondersteunt de verkoopafdeling met klantcontact, het beheren van klantgegevens en het monitoren van de klanttevredenheid. Ook zorg je ervoor dat de webshop up-to-date is, zodat de klantervaring continu optimaal is.
Dit zullen jouw concrete werkzaamheden zijn:
- In ontvangst nemen van orders van klanten via telefoon, e-mail, of anderszins;
- Inbrengen of overzetten van orders in/naar het geautomatiseerde systeem;
- Contacten onderhouden met bestaande klanten om klantwensen af te stemmen en vragen te beantwoorden;
- Aanmaken en verzenden van orderbevestigingen;
- Het voeren van telefonische intakegesprekken met potentiële klanten, vaststellen van kortingen en opstellen van offertes;
- Bijhouden van bestanden met klantgegevens;
- Monitoren van klanttevredenheid;
- In ontvangst nemen en registreren van klachten, communiceren van regelmatig terugkerende klachten aan de leidinggevende;
- Afhandelen van sponsoraanvragen binnen het vastgestelde budget;
- Updaten van de webshop met nieuwe artikelen, artikelbeschrijvingen, artikelfoto's en beschikbaarheid van artikelen;
- Vaststellen van kortingen;
- Opstellen van offertes, prijsopgaves en kostprijsberekeningen en voorstel doen voor winkelverkoopprijzen;
- Inrichten van de bestel-app en verzorgen van gebruiksinstructies;
- Voorbereiden en informeren over seizoensproducten.
Werktijden zijn in overleg vast te stellen, waarbij je tussen de 32 en 38 uur per week werkt.
Heb jij dit in jouw rugzak?
- Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met relevante werkervaring;
- Je hebt kennis van administratieve processen en (computer)systemen;
- Je hebt oog voor detail, een opgewekt en vrolijk humeur en goede communicatieve en sociale vaardigheden;
- Je krijgt energie van klantcontact;
- Je bent flexibel inzetbaar.
Ons aanbod voor jou?
- Een fijne werkomgeving op ons kantoor bij de centrale bakkerij in Randwyck;
- Een enthousiast team bestaande uit gedreven en energieke collega’s;
- Het salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn geheel conform CAO Bakkersbedrijf (met een bruto maandsalaris tussen de €2.400 en €2.950 op fulltime basis vanaf 21 jaar);
- 25 verlofdagen per jaar op fulltime basis (38-urige werkweek);
- Het dienstverband zal voor bepaalde tijd worden overeengekomen. Bij tevredenheid van beide partijen zullen we deze naar onbepaalde tijd omzetten;
- Een personeelskorting van 30%.
Reageren
Geloof jij ook in de kracht van samenwerking en het benutten van nieuwe kansen? Ben je ambitieus, doelgericht, flexibel, altijd goedgehumeurd en kun je ons met jouw enthousiasme en motivatie hiervan overtuigen? Reageer dan op deze vacature. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Bas Dizij, bereikbaar op telefoonnummer 06-17838775 of per mail bas@bakkerijpaulissen.nl
Hopelijk tot snel!